رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان این مرز و بوم در یادها خواهد ماند

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان این مرز و بوم در یادها خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رشادت‌ها و  از خودگذشتگی‌های فرزندان این مرز و بوم در یادها خواهد ماند

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است.

«روز آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فرازهاست، چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب که «خرمشهر نه آن خاکی است که ارزش دنیوی دارد بلکه ایمانی است که آخرت را برای مسلمان ساخته» و این سرزمین را جزو مجاهدین فی سبیل‌الله به حساب می‌آورد و خرمشهر را خدا آزاد کرد.

آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود. سوم خرداد تبلور غیرت ملی در برنتافتن اشغال خاک عزیزمان توسط دشمنان است. سوم خرداد تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است. سوم خرداد برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می‌دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند.

اگر چه سال‌ها از آن روز ماندگار می‌گذرد، هنوز هم آن کتاب عظیم حماسه پیش رویمان گشوده است، اما حرف‌ها و کلمات، جملات و سطرهایی دیگر و ترجمانی نو می‌طلبد، تا به تأسی از خون‌های پاک به زمین ریخته شده در حماسه "‌آزادسازی خرمشهر" چونان وارثانی شایسته، پیام‌رسان مفاهیم والای مجاهدت و شهادت به نسل‌های آینده این ملت و مملکت باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای امام شهیدا و شهدای بلند مرتبه کشور عزیزم ایران این روز به یادماندنی را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار