معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی:

رشد و توسعه هنرستان‌ها اولویت آموزش و پرورش است

جلگه رخ (پانا) - رشد و توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رشد و توسعه هنرستان‌ها اولویت آموزش و پرورش است

نمایشگاه هفته مشاغل با حضور مسئولین منطقه و استانی، دانش آموزان و اولیا، هنرآموزان و هنرجویان با ارائه محصولات هنرجویان هنرستان های منطقه جلگه رخ، در سالن اجتماعات هنرستان بنت الهدی رباط سنگ افتتاح شد.

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: آموزش و پرورش به دنبال فرهنگ سازی فرهنگ کار و کارآفرینی است، بنابر این از شاخصه های اصلی آموزش و پرورش بحث توسعه متوازن است و در این راستا هدایت دانش آموزان به سمت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از برنامه های اصلی ماست.

رضایی افزود: از آنجا که رشد و توسعه هنرستان ها اولویت اموزش و پرورش است، ما با پایه ریزی برنامه «شوق انتخاب» در مدراس متوسطه اول برای دانش آموزان پایه نهم، زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش را فراهم کرده ایم تا زمینه استقبال از هنرستان ها و آماده کردن دانش آموزان برای حضور در بازار کار و کسب درآمد در آینده برای آنان مهیا شود.

در جریان نمایشگاه هفته مشاغل در جلگه رخ، علاوه بر آنکه هنرجویان به ارائه و فروش تولیدات خود پرداختند، بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز با رشته ها و هنرستان های منطقه بیشتر آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار