معاون پرورشی خراسان رضوی:

بالاترین سند در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است

کاشمر(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت سند تحول بنیادین به‌عنوان بالاترین سند در بحث آموزش‌ و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بالاترین سند در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین است

حجت‌ السلام و المسلمین محمد حسین پورثانی، ضمن تبریک هفته معلم گفت: سند تحول بنیادین به‌عنوان بالاترین سند در بحث آموزش‌ و پرورش که مقام معظم رهبری بارها بر اجرای آن تاکید داشتند دارند ولی متأسفانه هنوز به مراحل اجرایی نرسیده است همه باید در اجرای آن سهیم باشند.امروز سند تحول بنیادین به ما فرهنگیان می گوید مدرسه و دانش آموز تمام ساحتی و همچنین معلمین مدارس بایستی مربی باشند.
وی افزود: ما فقط داخل مدرسه لازم نیست به دانش آموزان ریاضی، عربی، شیمی و.... بیاموزیم بلکه باید انسان تربیت کنیم، با دانش آموزان دوست باشیم و به آنها امید بدهیم.
در ادامه همایش محمود روشندل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خلیل اباد، گفت: درطول هفته معلم بیش از 20 برنامه شاخص توسط ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان برگزار شد که علاوه بر این در اکثر مدارس شهرستان هم ویژه برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان وتجلیل از فرهنگیان توسط اولیاء مدارس برگزار شده است.
روشندل گفت : شهرستان خلیل آباد با بیش از یکصد آموزشگاه مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی دارای بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز است.

وی گفت: با توجه به اینکه حدود ۳۰ ماه با ویروس منحوس کرونا روبرو بودیم شاید اُفت تحصیلی به نوعی دامن گیر همه ایران اسلامی شده است ولی ما با تلاش بسیار تا این مدّت به بهترین شکل توانستیم در برابر این مشکلات مقاومت داشته باشیم.خواهشی که من از شما معلّمین دارم این است که روز های آخر سال را به بهترین روش پشت سر بگذاریم و برای دانش آموزان خاطرات خوبی از مدرسه، رقم بزنیم.
روشندل در پایان سخن خود از همه معلّمین بخاطر زحمات شان سپاسگزاری کرد.
همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان خلیل آباد با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل تالار یاوری این شهرستان برگزار شد در این مراسم باشکوه که کلیه فرهنگیان شهرستان حضور داشتند ، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی این ایام گرامی داشته شد.اجرای برنامه نمایش ،تجلیل از برترین های استانی وشهرستانی فرهنگیان ،مسابقه وقرعه کشی محصولات فرهنگی از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم با یاد وخاطرات شهید مرتضی مطهری دراین محل بود.
خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار