در مراسم سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد عنوان شد:

امروز وظیفه سازمان دانش‌آموزی مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٧مشهد عنوان کرد امروز وظیفه سازمان دانش‌آموزی مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
امروز وظیفه سازمان دانش‌آموزی مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان است

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در مدرسه آرمینه مصلی نژاد آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد با حضور مدیر اداره و جمعی از مسئولین به همراه دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

رضا رفسنجانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس در این مراسم اظهار کرد: آنچه که در سند تحول بنیادین آمده است، بحث مهارت آموزی است. امروز وظیفه سازمان دانش آموزی مهارت آموزی و آذین بندی تفکر دانش آموزان در این راستا است، دانش آموزانی که فردا و فردای جامعه متعلق به آنهاست و اهداف عالی این سازمان آموختن برای یک زندگی ایده آل است.

وی ادامه داد: آنچه امروز در مدرسه باید اتفاق بیفتد، مهارت آموزی است. مهارت هایی که دانش آموزان عزیز ما را بتواند به نور برساند. نوری که در آن شادی و طراوت، سرزندگی، شادابی و نشاط باشد برای یک زندگی خوب که احساس خوشایندی در آینده شان داشته باشند.

رفسنجانی گفت: در چرخش های سند تحول بنیادین آمده است مدرسه را از یک نهاد صرفا علمی خارج و تبدیل به یک نهاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کند تا دانش آموزان بتوانند فردی مفید برای آینده شان باشند و مزیّن به دو بال تخصص و تعهد شوند.

در این مراسم از مربیان و دانش آموزان پیشتاز و موفق در این عرصه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: شیرین فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار