پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

اردبیل(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل طی پیام مشترکی از حضور حماسی و دشمن شکن مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر نمودند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

متن پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
القدس لنا
سلام بر قدس شریف؛ نخستین قبله گاه عاشقان اسلام و سلام بر مسلمین آزادی خواه جهان که با لبیک گویی به، ولی امر زمان، حرکتی مقدّس در حمایت از مظلومین و ستم دیدگان جهان ثبت نمودند. آری قدس سرزمین مقدسی است که به وعده‌ی الهی آزاد خواهد شد و همچنان که مولای متّقیان، امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب (ع) فرمودند: بهترین عدالت یاری مظلوم است و در همین راستا و برای برقراری عدالت در جهان همه ساله فریاد مجاهدان غیور جهان در حماسه‌ای باشکوه به نام روز جهانی قدس رقم می‌خورد که نماد عزّت، افتخار و یاری رسانی به مظلوم است.
ملّت عزیز و نجیب ایران زمین بار دیگر با حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس نشان دادند که پای آرمان‌های اسلام رحمانی و انقلاب اسلامی ایستاده اند و برای آزادی قدس و ملّت مظلوم فلسطین به فرمان، ولی امر زمانشان قدم خواهند برداشت و این قدم‌ها تا فتح قدس شریف ادامه خواهد داشت. بدین وسیله از حضور گرم و پرشور مردم غیور استان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نموده و امید آن داریم که وعده‌ی حق محقق شود و به زودی شاهد برپایی نماز میلیونی مسلمانان جهان در مسجدالاقصی باشیم.

الهم احفظ القدس من کید الاعداء
سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل
سیدحامد عاملی
استاندار اردبیل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار