سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

اطلاعات دانش‌آموزان بیمار یا مشکوک به کرونا در سامانه "ایران من" ثبت می‌شود

کرمان(پانا) - سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در ارتباط تلفنی با بخش‌های مختلف خبری معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمان از ثبت اطلاعات دانش‌آموزان بیمار، مشکوک یا محتمل به کرونا در سامانه "ایران من" خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعات دانش‌آموزان بیمار یا مشکوک به کرونا در سامانه "ایران من" ثبت می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محسن منوچهری نژاد گفت: با توجه به آسیب های آموزش مجازی برای دانش آموزان بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت آموزش و پرورش، آموزش حضوری دانش آموزان از 14 فروردین 1401 در همه مدارس استان همزمان با مدارس سراسر کشور آغاز شد.

وی تاکید کرد: دانش آموزانی که علائم بیماری کرونا را دارند یا مشکوک به ابتلای این بیماری هستند و یا به علت ابتلای یک یا چند عضو از خانواده احتمال می رود مبتلا یا ناقل بیماری باشند؛ نباید در مدرسه حضور یابند، ضمن اینکه استفاده از ماسک در طول مدت حضور در مدرسه توسط معلمان و دانش آموزان و ایجاد شرایط تهویه هوای کلاس ها الزامی است.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «سامانه ایران من» در اختیار مدیران، معلمان و مراقبان بهداشت مدارس است، بنابراین می‌توانیم به راحتی دانش‌آموزانی که خودشان یا فردی در خانواده‌شان مبتلا به بیماری هستند را تشخیص دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار