مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان:

ماه مبارک رمضان، میدان مسابقه بندگان خداست

سمنان (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان، با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی(ع)، ماه مبارک رمضان را میدان مسابقه بندگان خدا دانست و گفت شروع آن از روز اول ماه رمضان و پایان آن در عید سعید فطر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ماه مبارک رمضان، میدان مسابقه بندگان خداست

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: مهم ترین اثر ماه مبارک رمضان، تقوا و خداترسی است؛ زیرا روزه تنها عبادتی است که مخفی و نادیدنی است.

وی با اشاره به اینکه روزه، اراده انسان را در مقابل گناهان قوی کرده و سبب تقویت عاطفه در انسان می شود، اظهار داشت: در این ماه پرفضیلت، انسان رنج گرسنگان را بهتر احساس می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان، روزه داری را تمرین صبر دانست و افزود: روزه صبر و تحمل انسان را بالا برده و موجب می شود انسان صفت فرشتگان را بدست آورد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به فضیلت قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: خواندن یک آیه از قرآن کریم ثواب ختم قرآن را دارد.

وی همچنین انس با قرآن، خواندن ادعیه، کمک به فقرا و محرومین، دستگیری از آنها و همچنین توجه به خانواده را از جمله آداب ماه مبارک رمضان برشمرد که به‌ آن‌ تاکید فراوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار