نماینده جدید ولی فقیه در منطقه کاشان کیست؟

تهران (پانا) - با انتصاب نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، سنگردار 74 ساله که به دلیل عوارض ابتلا به بیماری کرونا، در خطبه‌های نمازجمعه از ضرورت سپردن پرچم خدمت به سنگرداری تازه‌نفس سخن گفته بود، پس از سالهای طولانی مجاهدت در جایگاه امامت جمعه، بار امانت را بر دوش حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی 50 ساله قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده جدید ولی فقیه در منطقه کاشان کیست؟

به گزارش مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان، متولد 1350 در شهر قم است که به حسن خلق، ساده زیستی، سلوک مردمی، فضل علمی، روحیه جهادی، ولایی و انقلابی شناخته میشود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، از تراز تحصیلی در سطح چهار حوزه برخوردار است و مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته معارف اسلامی و فلسفه در مؤسسه امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) به پایان رسانده است و در طول دوران تحصیل، از محضر درس حضرات آیات: موسوی گرگانی، فاضل لنکرانی، جوادی آملی، شب زنده دار، محسن اراکی و مصباح یزدی بهره برده است.

وی از مدرسان سطوح عالی حوزوی و فعال در فضای دانشگاهی محسوب میشود که با دست مبارک رهبر معظم انقلاب معمم شده و با خطبه عقد معظم له ازدواج کرده است.

گفتنی است که پدر مرحوم ایشان، همدرس رهبر معظم انقلاب در محضر آیت الله میلانی و با حکم امام راحل عظیم الشأن، امام جمعه قادرآباد شیراز بوده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی که در سن 15 سالگی افتخار حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را پیدا کرد، از سابقه امامت جمعه در کشور امارات برخوردار است و در سال 98، در جمع نورانی مدافعان حرم در کشور سوریه حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار