نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

آموزش و پرورش پایه و اساس فرهنگ و پیشرفت جامعه است

کرمانشاه (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد آموزش و پرورش پایه و اساس فرهنگ و پیشرفت جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پایه و اساس فرهنگ و پیشرفت جامعه است

سلمان محمدی و مجید یزدان پناه، مدیران کل جدید و سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با حضور در بیت آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه، با وی دیدار کردند. در ابتدای این جلسه، مجید یزدان پناه مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان، گزارش مختصری از عملکرد چهارساله دستگاه تحت تصدی خویش ارائه کرد.

در ادامه آیت الله علما با بیان خاطراتی از دوران تحصیل خود در مدرسه و حوزه، به تشریح اهمیت جایگاه معلم در جامعه پرداخت.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش را پایه و اساس فرهنگ و پیشرفت جامعه دانسته و تصریح کرد: خروجی آموزش و پرورش باید تحویل ((بچه مسلمان)) به بطن جامعه باشد.

آیت الله علما، اقتدار و عظمت کنونی نظام اسلامی را مرهون ازدیاد دانش‌آموزان در تراز انقلاب دانست که خروجی آموزش صحیح هستند.

امام جمعه شهر کرمانشاه، یادآور شد: آموزش و پرورش جزء ارکان اصلی هر جامعه است که بقاء، دوام و پیشرفت آن به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد.

وی افزود: همچنین تربیت نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی و دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه‌های دینی، معنوی و تربیتی، این مهم حفظ شود.

عضو شورای آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه مجید یزدان پناه، بالاخص در زمان زلزله سال 96 و پیگیری فوق العاده منطقه جنگی فرهنگیان استان و همچنین ابراز خرسندی از انتصاب سلمان محمدی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان به عنوان یک نیروی مومن، انقلابی و ولایتمدار، وی را به پیروی از سبک مدیریت اسلامی، توجه به تربیت اسلامی دانش آموزان، اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و پاسداری از خون شهدا توصیه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان برای سلمان محمدی در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همه ما در دستگاه تعلیم و تربیت بر آن هستیم که بر اساس سند تحول بنیادین و آموزش و پرورش که مورد توجه مقام معظم رهبری است، پیش رفته و برابر رسالت واقعی آموزش و پرورش امورات محوله را پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار