مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک؛

اجرای طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در قرچک

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش قرچک در رابطه با اجرای طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در قرچک

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک اظهار کرد: امسال ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم با هدف اجرایی کردن بخشی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان آموزش و پرورش، طرح شناسایی معلمانی را که در شرایط نوپدید زیستی، آموزشی و تربیتی جاری با تلاش و مجاهدت، با استفاده از امکانات موجود و بذل وقت و انرژی مضاعف در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان خود موفق و موثر عمل می کنند را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: مشمولان این طرح تمامی معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، حق التدریس، قراردادی، خرید خدمت و بازنشستگان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در هر یک از دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند.

داورزنی در ادامه افزود: از ویژگی های مهم این طرح راه اندازی سامانه شناسایی و معرفی است که ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، معلمان تمام مراحل را از طریق سامانه دنبال خواهند کرد و نیازی به ارائه مستندات فیزیکی و کاغذی نیست و بصورت الکترونیکی مستندات را ارائه خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در پایان افزود: گفتنی است شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید از دوم اسفندماه آغاز شده و معلمان با مراجعه به سامانه جامع یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir می توانند نسبت به تکمیل فرم خودارزیابی اقدام کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار