معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

کسب رتبه برتر کشوری پژوهشگران زیست‌بوم جدید در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت پژوهشگران حوزه پرورشی استان در نخستین همایش ملی تربیت در زیست‌بوم جدید خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری پژوهشگران زیست‌بوم جدید در کرمانشاه

علی صیدمحمدی همزمان با مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: پژوهش، به عنوان اهم برنامه‌های آموزش و پرورش موجب گسترش مرزهای علمی و نوآوری شیوه‌های نوین آموزشی و پرورشی می‌شود که در نهایت سبب رسیدن به دستاوردهای مورد انتظار میهن اسلامی مان خواهد شد.

وی افزود: در این همایش استان کرمانشاه با کسب رتبه برتر کشوری توسط امیر مرادی (نویسنده مسئول) و محسن کردلو با موضوع " پدیدار شناسی چالش‌های تربیت در زیست بوم آموزش الکترونیکی و شایستگی‌های مورد نیاز برای حضور اثر بخش در آن"، فرزاد سهیلی (نویسنده مسئول) و نازنین ملکیان با موضوع"بررسی اثر بخشی آموزش هوش اجتماعی سایبری بر ارتباطات مجازی دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی یک مطالعه نیمه تجربی" برگزیده شدند.

گفتنی است؛ این مقاله‌ها در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا (CIVILICA) نمایه خواهند شد و مقاله‌های برتر در قالب یک کتاب، چاپ و به عنوان منبع محتوایی در برنامه‌ریزی‌ها و دوره‌های آموزشی نیروهای حوزه پرورشی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار