با هدف نظارت بر فعالیت‌های سوادآموزی صورت پذیرفت؛

بازدید معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مرکز سوادآموزی شهرستان خمینی شهر

اصفهان (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مرکز سوادآموزی شهرستان خمینی شهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مرکز سوادآموزی شهرستان خمینی شهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با هدف بررسی روند فعالیت‌ها و نظارت بر اجرای صحیح اقدامات و کلاس های سواد آموزی، بازدیدی از مرکز سوادآموزی محلی اباصالح و اداره سوادآموزی شهرستان توسط نسرین باباپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه برنجی زاده و بابایی روسای ادارات معاونت سواد آموزی، علی اصغر مومنیان مدیر آموزش و پرورش و حجت اله مهرابی رییس اداره سواد آموزی شهرستان انجام شد.

در ابتدای این برنامه گزارشی از روند فعالیت های سوادآموزی توسط علی اصغر مومنیان مدیر آموزش و پرورش ارائه شد و در ادامه با همراهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان از کلاس های درس سواد آموزی بازدید کردند و از نزدیک روند فعالیت های آموزشی و پرورشی انجام شده را مورد بررسی قرار دادند.

نسرین باباپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این برنامه ضمن عرض تشکر از زحمات همکاران و آموزش دهندگان پرتلاش، اظهار کرد: هدف ما از این بازدیدها نظارت بر اقدامات و هم اندیشی و گره‌گشایی از مسائل شهرستان در حیطه فعالیت های سوادآموزی است.

وی ادامه داد: باتوجه به آئین نامه اجرایی مدارس و تبیین وظایف مدیران و ارکان مهم مدرسه در خصوص سوادآموزی و پژوهش‌های انجام شده در زمینه نقش و تاثیر سواد اولیا در شاخص‌های مهمی از جمله سلامت روانی، پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، پیشگیری از بازماندگی و ترک تحصیل، پیشگیری از آسیب پذیری و آسیب رسانی و ... از مدیران خواست تا با تحلیل دقیق وضعیت سواد اولیا و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مدرسه در شتاب بخشی به سوادآموزی برنامه ریزی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار