نسرین باباپور:

اطلس آمایش مشارکت‌های اجتماعی در شناسایی سوادآموزان نقش بسزایی دارد

اصفهان (پانا) - معاون سوادآموزی استان اصفهان تاکید کرد اطلس آمایش مشارکت‌های اجتماعی در شناسایی سوادآموزان نقش بسزایی دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اطلس آمایش مشارکت‌های اجتماعی در شناسایی سوادآموزان نقش بسزایی دارد

جلسه بهره گیری از اطلس آمایش مشارکت‌های اجتماعی شهرداری اصفهان با حضور معاون و روسای ادارات داخلی معاونت سوادآموزی و همچنین مسئولین سوادآموزی نواحی شهر اصفهان تشکیل شد.

نسرین باباپور، معاون سوادآموزی استان اصفهان در این جلسه گفت: بهره گیری از اطلس آمایش مشارکت اجتماعی شهرداری اصفهان در تحلیل منسجم و روش موثر اجتماعی در حوزه سوادآموزی بالاخص شناسایی سوادآموزان نقش بسزایی دارد.

باباپور تصریح کرد: بر اساس طرح پیشنهادی معاونت در شورای پشتیبانی شهر اصفهان مقرر شد تا برنامه شتاب بخشی به سوادآموزی به صورت محله محور با تاکید بر مناطق آسیب پذیر و لازم التوجه با مشارکت دستگاه های ذیربط و ثمن ها و دفاتر تسهیلگری واقع در آن منطقه با ابلاغ فرماندار اجرایی شود.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه با توجه به مصوبات کمیته بهبود کیفیت استان پیگیری مستمر سوادآموزی و پالایش اسمی مدرسه محور را به عنوان مهمترین راهکار شناسایی و جذب درون سازمانی برشمرده و بر برگزاری مطلوب امتحانات و نظارت دقیق بر فرایند امتحانات تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مسئولین سوادآموزی نواحی شهر اصفهان به بیان نقطه نظرات؛ چالش ها و راهکارهای موجود با توجه به موضوعات مطرح شده پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار