مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

عملیاتی کردن جهاد تبیین، از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت عملیاتی کردن جهاد تبیین، از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
عملیاتی کردن جهاد تبیین، از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی در دیدار با امام جمعه خورموج با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر، فرهنگیان و دانش آموزان با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان دوباره‌ای بسته‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب تخطی نمی‌کنند.

وی افزود: امروز معلمان این سرزمین عزم خود را برای تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی جزم کرده و مشکلات آنها را از راه خود منحرف نمی‌کند.

موحدی انسان سازی را رسالت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت دانست و گفت: شغل و کار معلم، انسان سازی است که هیچ قشر دیگری نمی‌تواند این مسئولیت خطیر و این نقش ارزشمند را بر عهده بگیرد.

وی تاکید کرد: برای تربیت یک انسان تمام ساحتی که به مراتبی از حیات طیبه رسیده باشد، باید تعامل و هماهنگی بین آموزش و پرورش و شرکای آن وجود داشته باشد.

موحدی با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه در تشریح جایگاه مهم تعلیم و تربیت گفت: امیدواریم دیدارها و تعاملات منجر به افزایش سرمایه اجتماعی شود.

وی اضافه کرد: از همه ظرفیت و پتانسیل‌های آموزش وپرورش استان و شهرستان برای تحقق دغدغه‌های امام جمعه استفاده می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امروز زمین بازی تغییر کرده و دشمن به جای جنگ سخت به جنگ نرم و مجازی روی آورده است، یادآور شد: برای مقابله و خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان، باید جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عملیاتی شود که آموزش و پرورش این مهم را رسالت خود می‌داند.

امام جمعه خورموج در این دیدار گفت: شهرستان دشتی دارای ظرفیت شایسته‌ای از نظر نیروی انسانی و شاخص‌های فرهنگی و آموزشی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی زاهددوست افزود: از اینکه یک نیروی مومن، انقلابی و ولایتمدار در راس جامعه تعلیم و تربیت استان قرار گرفته، خداوند را شاکریم و امیدواریم با حضور نیروهای ارزشی در رسالت تربیتی خویش موفق باشیم.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تبیین و بازخوانی آن در آموزش وپرورش ضروری و مهم است.

زاهد دوست در پایان اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت باید بر تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی که مدیران انقلابی آینده باشند، باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار