دیدار کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

بوشهر (پانا) - معاون  و جمعی از کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

در آستانه همایش استانی تجلیل از دانش آموزان برگزیده اولین دوره طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی، علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه جمعی از کارکنان این معاونت با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌ها و هدایت های آیت الله صفایی بوشهری، گزارشی از اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی که بصورت آزمایشی و برای اولین بار در مدارس متوسطه دوم سراسر استان برگزار شده است، ارائه داد و اظهار کرد: در سال تحصیلی 1400-1399 تعداد311 دبیرستان در این طرح شرکت کرده اند که 1111 دانش آموز پسر و 1932 دانش آموز دختر و جمعا 3043 دانش آموز در این طرح ابتکاری استانی شرکت کردند.

موحدی افرود: در پایان دوره 105 پرونده به دبیرخانه استانی طرح تراز ارسال شد که نهایتا 25 دانش آموز در تراز استان انتخاب شدند.

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از اقدامات خوب و ارزشمند اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی طرح بسیار ارزشمندی است که می تواند در شناسایی، انتخاب و رشد دانش آموزان موفق استان نقش موثری ایفا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: باید زمینه رشد همه جانبه دانش آموزان بر مبنای ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت را فراهم آوریم.

صفایی بوشهری ضمن تاکید بر توانمندی های علمی و موفقیت های دانش آموزان استان بوشهر گفت: باید قدر این استعدادها را دانست و زمینه های لازم را برای شکوفایی آن فراهم آورد.

لازم به ذکر است طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر دانش آموزی برای دومین سال متوالی برای اجرا به مدارس متوسطه دوم سراسر استان ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار