فرماندار شهرستان بهارستان دو:

دهه فجر ایام رهایی ملت ایران از استکبار و ظلم است

بهارستان دو (پانا)- فرماندار شهرستان بهارستان دو گفت دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام است و آن را در تاریخ، ایام رهایی مردم ایران از ظلم دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر ایام رهایی ملت ایران از  استکبار و ظلم  است

گلبانگ انقلاب در سالن سجادیه با حضور فرماندار، رییس اداره اوقاف و امور خیریه و مسئولین اداره آموزش و پرورش بهارستان دو، ۱۲بهمن ماه ۱۴۰۰ روز شروع دهه فجر توسط مادر شهید عیوض سیفی پور نواخته شد.

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان دو ضمن عرض تبریک این روز باشکوه بیان کرد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام است، و مقطع رهایی ملت ایران از استکبار و ظلم است که بخشی از تاریخ مااست که گذشته را از آینده جدا ساخته است و این دهه در تاریخ ایران‌ نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می‌رود.

حجت السلام مهدی زین الدین رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رباط کریم ضمن عرض تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و ورود باشکوه مهمان انقلاب حضرت امام اظهار کرد: اکنون دوازده بهمن یک روز بزرگ و تاریخی است در دفتر این مرز و بوم. و این نشاط امروزه دانش‌آموزان برای دهه های هشتاد و نود تداعی سال ها برگزاری جشنی باشکوه بوده است.

او اشاره کرد: یکی از مباحث مهم این روز‌ها مسئله جهاد طلبه است و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری این است که اکنون ما در جنگ نرم هستیم و کسانی که به این مملکت دسترسی ندارند با وجود تهاجم و شبیخون های فرهنگی که بر ما تحمیل شده مسئله این است که ما چگونه از این موقعیت حساس خارج شویم و فلسفه دهه فجر را به دهه های هشتاد و نود بگوییم که چرا این مناسب را جشن می‌گیریم و باید مطلع بشوند که قبل از انقلاب امکانات زیادی برای همه مردم مملکت نبود ولی انقلاب این امتحان را فراهم نموده است.

زین الدین ادامه داد: انقلاب تحول بزرگی درهمه‌ی عرصه‌ها ایجاد کرده و باعث شده امروزه ایران در یک جایگاه ویژه و بالایی قرار بگیرد که این نشانگر یک استقلال بزرگ در شعاع استقلال آزادی است و می‌توان گفت دنیای مدرن امروز نتیجه تلاش و جهاد شهیدان و مردمان در زمان انقلاب است.

او بیان کرد: ما در این روز‌ها یاد و خاطره‌ای امام عزیزمان را گرامی میداریم و آرزوی سلامتی و طول عمر را برای مقام معظم رهبری داریم.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار