اعلام زمان دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه دبیری و هنرآموز

تهران (پانا) - سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه دبیری و هنرآموز

بر اساس اعلام، فرآیند آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ ساعت ۰۷.۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

کارت شرکت در این آزمون نیز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برای پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت؛ لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

لازم به‌ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخ‌گویی عضو باشند؛ لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند، با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار