فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش دماوند:

30‌ درصد مدارس دماوند دارای بافت فرسوده هستند

دماوند (پانا) - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه 30 درصد مدارس دماوند دارای بافت فرسوده هستند، گفت باید عدالت آموزشی در روستاها گسترش یابد و دورترین روستای دماوند از عدالت آموزشی برخوردار شود.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
30‌ درصد مدارس دماوند دارای بافت فرسوده هستند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند در حاشیه برگزاری نخستین مجمع فوق‌العاده انتخابات اعضای هیئت‌مدیره خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: امروز افتخار داشتیم که در خدمت خیران مدرسه‌ساز و کسانی که با عشق و محبت در این عرصه گام برداشتند و عاشقانه در مجموعه تعلیم و تربیت برای ما خدماتی در شهرستان دماوند ارائه می‌کنند، باشیم.

وی با بیان اینکه 30 درصد مدارس در شهرستان دماوند دارای بافت فرسوده هستند، افزود: باید بتوانیم در زمینه بازسازی و مرمت از حضور ارزشمند خیران در این خصوص بهره‌مند شویم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بحث عدالت آموزشی گفت: لازم است تا عدالت آموزشی امروز بیشتر در روستاها گسترش پیدا کند و دورترین روستاهای شهرستان دماوند بتوانند از عدالت آموزشی برخوردار شوند.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا بیشتر خیران را به سمت تجهیز و نوسازی سطح مدارس روستایی سوق دهیم، تصریح کرد: در شهرستان دماوند، دو مسکن مهر گیلاوند و مهرآباد وجود دارد که هم اکنون حدود 300 هزار نفر در این سایت‌ها مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با فضاهای آموزشی که در اختیار قرار دادند، بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیران، احداث فضاهای آموزشی را در آینده نه چندان دور در مسکن مهر کلنگ‌زنی کنیم تا فضای آموزشی مناسبی برای کسانی که در مسکن مهر ساکن شده‌اند، بسازیم و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار