تقدیر از مسئولین آموزشگاه امام رضا (ع)شهرستان دماوند در اختتامیه مسابقات علمدار

دماوند (پانا)- در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری علمدار که در فرهنگسرای بعثت شهرستان ملارد برگزار شد، از مدیر و معاون پرورشی آموزشگاه امام رضا(ع) شهرستان دماوند تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مسئولین آموزشگاه امام رضا (ع)شهرستان دماوند در اختتامیه مسابقات علمدار

حسین آبائیان کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش دماوند در گفت و گو با پانا گفت: شهرستان دماوند بین شرکت کنندگان شهرستان‌های استان تهران از رتبه بالایی برخوردار است و در این مراسم نیز از مدیر آموزشگاه امام رضا(ع) اردشیر ناصری و مجتبی قلی‌بیگی معاون پرورشی به عنوان بالاترین شرکت کننده بین مدارس دماوند همچنین معاون پرورشی دبستان نرگس تقدیر شدند.

وی با اشاره به هدف این مسابقه که گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است اظهار کرد: افتخار شهرستان دماوند در این است که دانش‌آموزان با توجه به ویژ‌گی‌های شخصیتی سردار سلیمانی والگوی ملی بودن آن بزرگوار، از این مسابقه استقبال خوبی انجام می دهند.

آبائیان تصریح کرد: امنیت، آسایش، اقتدار ما مرهون خون شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی؛ اسطوره بی‌بدیل و بی‌نظیر تاریخ کشور ما است.

وی ادامه داد: با برگزاری این مسابقه می‌توانیم همه ابعاد سلوکی وشخصیتی این شهید را به دانش آموزان شناسایی کنیم و خوشبختانه دانش‌آموزان شهرستان دماوند با شرکت حداکثری در این مسابقه ما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کنند.

کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش دماوند بیان کرد: تلاش می‌کنیم با رویکرد تبلیغ و نقش‌پذیری دانش‌آموزان، فرهنگ ولایت مداری، شجاعت و شهامت‌طلبی را با اجرای مطلوب این مسابقات در بین آن‌ها نهادینه کنیم.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار