پیشبرد اهداف یاریگران زندگی با توانمندسازی مجریان طرح میسر است

تهران (پانا) - پیشبرد اهداف آموزش یاریگران زندگی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و بررسی مشکلات مستلزم توانمندسازی مجریان طرح از جمله مشاوران مدارس، رابطین بهداشت و خانواده‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشبرد اهداف یاریگران زندگی با توانمندسازی مجریان طرح میسر است

جلسه آموزشی یاریگران زندگی با موضوع توانمندسازی و آموزش برنامه کانون یاریگران زندگی با هدف بررسی چالش ها و کاهش آسیب های اجتماعی، با حضور رابطین و مشاورین مدارس مجری طرح در سالن پژوهش سرای فارابی منطقه ۱۲ برگزار شد.

حجت اله وطن دوست؛ مدرس برنامه یاریگران زندگی در خصوص موضوع جلسه و دستورالعمل ها و کلیت برنامه مطالبی را بیان کرد و به تشریح مبانی برنامه کانون یاریگران زندگی، پیشگیری، راهکارها پرداخت و اشاره کرد که برنامه یاریگران و موضوع پروژه ها باید به صورت بومی سازی شده و بر اساس مسائل خاص هر مدرسه انتخاب شود. وی در این زمینه مطالبی را به طور مبسوط مطرح کرد.

همچنین در ادامه، مریم عسگری؛ مدرس برنامه یاریگران زندگی مسیر و فرآیند اجرای برنامه در سطح مدرسه را به طور کامل بیان کرد.

وی اضافه کرد: با گسترش برنامه کانون یاریگران زندگی قصد دارند زندگی واقعی را بازتعریف کنند.

در ادامه همچنین فرشته لطیفی؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مراقبین سلامت به نقش مهم مدیران و اهمیت وظایف مشاورین مدارس و همچنین نقش خانواده ها تاکید کرد و گفت: عملکرد و سیاست‌گذاری خوب و هماهنگ مدارس می‌تواند در کاهش این آسیب‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

لطیفی در آخر اضافه کرد: در پایان سال تحصیلی فعالیت های مدارس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در مراسم اختتامیه برنامه یاریگران زندگی از مدارس و اعضاى منتخب تقدیر و قدردانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار