آموزش باید به فرایند طبیعی خود برگردد

شهر قدس (پانا) - فرماندار شهرستان قدس در مراسم گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش گفت آموزش باید به روند طبیعی خود برگردد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش باید به فرایند طبیعی خود برگردد

وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس که به مناسبت هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش در سالن شهید باهنر اداره آموزش و پرورش این شهرستان قدس برگزار شد، گفت: آموزش باید به فرایند طبیعی خود برگردد.

وی گفت: باید همه کمک کنیم تا خسارت دو سال بیماری کرونا با وجود فداکاری‌های زیاد فرهنگیان و معلمان برای پیشبرد آموزش در فضای مجازی و عدم حضور بچه‌ها و دانش‌آموزان در مدرسه و ارتباط مستقیم با عوامل تاثیرگذار تربیتی و فرهنگی جبران شود اودرراین مراسم از همه اولیا ودانش آموزان و فرهنگیان خواست که همه دست به دست هم دهیم تا با رعایت درست و دقیق شیوه‌نامه های بهداشتی وحفظ سلامت دانش آموزان و معلمان که در درجه اول اهمیت قرار دارد زیان‌های این دوسال بیماری همه گیر کرونا را بر تعلیم و تربیت جبران کنیم.

وی افزود: این امر تنها با برنامه ریزی دقیق در وزارت آموزش و پرورش شوراهای آموزش و پرورش و خانواده ها امکان‌پذیر است.

در این مراسم وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به ظرافت‌های شغل معلمی یاد همکاران و معلمانی که در راه تعلیم و تربیت جانفشانی کردند و در اثرابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفتند را گرامی داشت و از زحمات همه آنها و همه خدمتگزاران سلامت در جامعه قدردانی کرد.

وی همچنین از زحمات همه اولیا که در کنار معلمان بخشی از آموزش را به عهده داشتند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار