رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

ستاد مدیریت بحران در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تشکیل شد

رشت ( پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان گفت با توجه به پیش‌بینی هواشناسی گیلان و مقابله با حوادث غیرمترقبه در فصل زمستان و روزهای سرد و یخبندان، ستاد مدیریت بحران در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ستاد مدیریت بحران در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تشکیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزرش و پرورش استان گیلان، سعید فلیحی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تلاش مدیران، با اشاره به پیش بینی هواشناسی گیلان و بروز حوادث احتمالی همچون یخ زدگی، سرما و احتمال بارش برف اظهار کرد: ستاد بحران زمستانه اداره کل با هدف کمک رسانی سریع به مدارس برای ارائه خدمات مطلوبتر قبل از وقوع حوادث تشکیل شده است.

وی در این زمینه افزود: تمهیدات لازم جهت برنامه ریزی و پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه در فصل سرما و زمستان در مدارس و ادارات استان گیلان اندیشیده شده است.

وی همچنین با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر سرمای شدید در روزهای آتی، خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت در این راستا حفظ سلامتی دانش آموزان است و کنترل سیستم های گرمایشی مدارس اولین توصیه به مدیران مدارس است.

وی در ادامه با تاکید بر تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان/ ناحیه / منطقه و همچنین ستاد حوادث غیرمترقبه مدارس، تصریح کرد: وسایل نقلیه و کشیک های شبانه روزی در ادارات مستقر و در حال آماده باش کامل باشند. همچنین اقدام به انجام بیمه مسئولیت و اطمینان از بستن شیرهای گاز در ایام تعطیل و برف روبی سقف مدارس و مبادی ورودی ادارات و مدارس بسیار مورد تاکید است.

شایان ذکر است هرگونه تعطیلی مدارس با اعلام رسمی اداره کل آموزش و پرورش و صرفاً از طریق صدا و سیمای استان گیلان و سایت این اداره کل امکان پذیر بوده در غیر این صورت تعطیلی مدارس توجیه ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار