معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستان‌های استان تهران

دریافت 106 عنوان مقاله توسط دبیرخانه شورای تحقیقات شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام نتایج نهایی فراخوان ملی مقالات کاربردی پیرامون سیاست‌های ۱۴ گانه راهبردی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های ااستان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دریافت 106 عنوان مقاله توسط دبیرخانه شورای تحقیقات شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت: تمامی مقالات پذیرفته شده علاوه بر دریافت گواهی معتبر پذیرش در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد‌.

وی بیان کرد: در این فراخوان ملی که در تاریخ ۱۰ آبان ماه سال جاری اعلام شد، در مجموع تعداد ۱۰۶ عنوان مقاله توسط دبیرخانه شورای تحقیقات استان دریافت و در دو مرحله داوری شد؛ و در نهایت تعداد ۳۱ عنوان مقاله که بر اساس مولفه‌های نوآوری، روش شناسی علمی و انطباق با محورهای فراخوان حائز بالاترین امتیاز بودند، موفق به اخذ پذیرش به دو صورت ارائه پوستری و سخنرانی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این فراخوان علاوه بر مقالات پژوهشگران شهرستان‌های استان تهران، مقالاتی از پژوهشگران استان‌های اصفهان، گلستان و خراسان جنوبی نیز پذیرفته شدند.

بهارلو ضمن عرض تبریک به پژوهشگرانی که مقالات آنها در این فراخوان موفق به اخذ پذیرش شدند، برای آنها توفیق در سایر عرصه‌های زندگی را آرزو کرد و افزود: گواهی پذیرش پژوهشگران فرهنگی شهرستان‌های استان تهران ازطریق اتوماسیون اداری و سایر استان‌ها از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

سیاست‌های ۱۴ گانه راهبردی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار