رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران خبر داد:

جشنواره «زمستان شاد»سازمان دانش‌آموزی؛ با 7 پویش برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی در هر فصل یک جشنواره برگزار می‌کند،‌ ضمن اعلام برگزاری جشنواره زمستان شاد،‌ از چگونگی فعالیت های زمستانه سازمان دانش‌آموزی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره «زمستان شاد»سازمان دانش‌آموزی؛ با 7 پویش برگزار می‌شود

عباس باستانی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در نشست شورای معاونین پرورشی شهر تهران با بیان اینکه سازمان دانش آموزی در هر فصل یک جشنواره برگزار می کند،‌ از برگزاری جشنواره «زمستان شاد»در 7 محور موضوعی و با شعار«پیشتازان فجر آفرین» در فصل زمستان خبر داد.

وی افزود: در سه ماه زمستان، برنامه های سازمان دانش آموزی در قالب این جشنواره شامل ٧ پویش: دهه بصیرت(مناسبت های دی ماه)، یاوران انقلاب(دهه فجر)، بوسه بر بهشت یک(به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع))، بوسه بر بهشت دو (به مناسبت میلاد امام علی(ع))، سپاس مربی(روز امور تربیتی)، جشن نیکوکاری با شعار: دستگیری از دانش آموزان نیازمند» و جشن زمین (به مناسبت روز درختکاری) انجام می شود.
باستانی با اشاره به اینکه موضوعات، زمان و شرایط چگونگی شرکت دانش آموزان در این پویش ها به طور کامل تدوین شده است، افزود: سال قبل دبیرخانه جشنواره ها در سازمان دانش آموزی شهر تهران بود و آثار برگزیده به دبیرخانه مرکزی ارسال می شد، امسال دبیرخانه هر پویش به مناطق منتقل می شود که این دبیرخانه ها در جلسه مدیران سازمان دانش آموزی مناطق اعلام خواهد شد. آثار جشنواره جمع آوری و به سازمان دانش آموزی مرکز ارسال می شود.
رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در پایان ضمن اشاره بر تغییرات ایجاد شده در حوزه تشکیلات سازمان دانش آموزی گفت: «یک بازمهندسی در حوزه مفاهیم، نماد و نشانه ها، پوشش، درجات و فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزی انجام شده است و چیزی حدود ٨٣ جلسه در این خصوص تشکیل شد و در نهایت بازمهندسی محقق شد و ماحصل این جلسات کتابچه ای شد تحت عنوان «سند تحول تشکیلات دانش آموزی پیشتازان» که کتاب مرجع فعالیت های سازمان است و همه مناطق باید بر اساس همین کتابچه در جهت جذب دانش آموزان و مربیان،‌ جذب و توانمندسازی خبرنگار دانش آموزان و آموزش فعالیت ها به دانش آموزان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار