آغاز جشنواره‌ سنجش و ارزشیابی تحصیلی در فارس

شیراز (پانا) - رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس گفت نهمین جشنواره تجربیات برتر حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی معلمان فارس همزمان با سراسر کشور با هدف انتقال تجربیات برتر معلمان در ارزشیابی تحصیلی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جشنواره‌ سنجش و ارزشیابی تحصیلی در فارس

امیر شیرازی‌نژاد با بیان اینکه همه معلمان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: این جشنواره در سطح ادارات و مدارس و تمامی مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس گفت: ارتقا سطح دانش و مهارت‌های معلمان در اجرای صحیح و درست شیوه‌های نوین سنجش، انتقال تجربیات برتر معلمان به یکدیگر و گردآوری تجربیات بومی معلمان در حوزه ارزشیابی تحصیلی از اهداف اصلی این جشنواره است.
شیرازی نژاد گفت: در این همایش تجارب برتر در حوزه سنجش آغازین، تکوینی و پایانی در کنار ابتکارات فردی و حرفه‌ای معلمان در ارزشیابی تحصیلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: خوشبختانه معلمان فارسی در سال‌های قبل با مشارکت گسترده در این همایش مقام‌های کشوری زیادی را به دست آورده‌اند.
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس گفت: نوآوری، تازگی، خلاقیت، میزان کاربرد و علمی و تکنولوژی محور بودن اثر از معیارهای اصلی مدنظر برای قضاوت درباره این آثار است.
شیرازی نژاد گفت: معلمان فارسی می‌توانند تجربیات برتر خود را تا نیمه اول بهمن به ادارات آموزش و پرورش مناطق و یا شهرستان خود ارسال کنند.
وی با بیان اینکه آثار منتخب مناطق پس از داوری به استان ارسال خواهد شد گفت: آثار ارسالی به استان نیز تا پایان تیرماه داوری و کارهای برگزیده به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش به سایت https://aee.medu.ir/ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار