مدیرکل آموزش و پرورش قم:

۸۲ درصد دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در قم واکسینه شده اند

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد بیش از 82 درصد از مجموع دانش‌آموز دوره متوسطه‌ اول و دوم در استان قم واکسن تزریق کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
۸۲ درصد دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در قم واکسینه شده اند

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم در سالن کرامت استانداری، با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش، مجموعه بسیار گسترده‌ای است؛ خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر، ۲۱۱ بازدید از سوی تیم‌های این اداره کل انجام شده است.

وی گفت: از مجموع ۱۰۱ هزار دانش‌آموز دوره متوسطه‌ اول و دوم در استان قم، ۸۳ هزار و ۱۱۶ تَن در دُز نخست واکسینه شده‌اند که با این حساب بیش از ۸۲ درصد دانش‌آموزان واکسن تزریق کرده‌اند.

شیخ الاسلام عنوان کرد: «عادی‌انگاری» در سطح جامعه، کار را برای ما در آموزش و پرورش سخت کرده است و این «عادی‌انگاری» مانند نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی، تاثیر خودش را در مدرسه‌ها نیز می‌گذارد.

وی افزود: در مدرسه‌های دولتی از مجموع از میان ۱۴ هزار و ۴۷۴ تن از همکاران ما، ۱۳ هزار و ۱۷۳ تن، یعنی ۹۱ درصد واکسینه شده اند، سرباز معلمان نیز فقط یک تن در این استان واکسینه نشده است که وی نیز گواهی پزشک در این زمینه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اضافه کرد: درصد بسیاری از همکاران ما که واکسن نزده اند، افرادی هستند که بیماری زمینه ای دارند و در این زمینه از پزشک گواهی گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار