برگزاری مراسم نمادین سومین دوره یادواره لاله‌های روشن در امیدیه

امیدیه (پانا) - همزمان با سراسر کشور سومین دوره یادواره طرح لاله‌های روشن با حضور مدیریت آموزش و پرورش امیدیه، معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و دیگر کارشناسان، همرزم شهید شاخص و دانش‌آموزان در دبیرستان شاهد بانو دهدشتیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم نمادین سومین دوره یادواره لاله‌های روشن در امیدیه

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در این یادواره با اشاره به جایگاه شهیدان نزد خداوند بیان کرد: شهیدان والاترین درجه نزد خداوند را دارند. طرح لاله های روشن طرحی موثر و تلاشی ارزشمند در جهت صیانت از میراث گرانبهای شهدا و نشان روشنی از مقاومت است.

وی در خصوص شهید شاخص( فرزاد خدری) در دبیرستان شاهد بانو دهدشتیان که با حضور معاونت پرورشی، کارشناس فرهنگی هنری، مسئول بسیج دانش آموزی خواهران و همرزمان شهید برگزار شد، اظهار کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی و رشادت های شهیدان دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و از شهید فرزاد خدری بعنوان اسوه ایثار، مقاومت و وفاداری به ارزش‌ها یاد کرد.

در ادامه این برنامه دانش‌آموزان آموزشگاه با اجرای دکلمه، الهی نامه و سایر برنامه ها یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند و در پایان یکی از همرزمان شهید به بیان خاطراتی از لین شهید گرانقدر پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار