برگزاری جشنواره علمی دانش‌آموزی، نهضت نرم‌افزاری و تمدن نوین اسلامی در امیدیه

امیدیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش امیدیه از برگزاری جشنواره علمی دانش‌آموزی، نهضت نرم‌افزاری، تمدن نوین اسلامی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره علمی دانش‌آموزی، نهضت نرم‌افزاری و تمدن نوین اسلامی در امیدیه

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش امیدیه در گفت و گو با پانا اعلام کرد: هدف از این جشنواره ارتباط بین علوم پایه، تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم و عمل است و در این دوره تلاش می‌شود تا نگرش دانش آموزان را نسبت به علوم پایه از صرف دانش محض به دانش عملی و دانش میان رشته ای تغییر دهد. صبح امروز نشستی در خصوص آغاز ثبت نام پانزدهمین جشنواره لیگ علمی، بین المللی پایا با همکاری بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش بسیج دانش آموزی استانها، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس ابتدایی، مدارس دوره اول و دوم متوسطه سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴٠٠ برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش امیدیه یادآور شد: ترویج روحیه پژوهشگری و پرسشگری، هدایت دانش آموزان در مسیر تحقیق و پژوهش و طراحی لیگ پژوهشی و لیگ کارآفرینی در کنار لیگ علمی است.

گفتنی است صبح امروز نشستی در خصوص ثبت نام پانزدهمین جشنواره دوره لیگ علمی، بین المللی پایا با همکاری بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش با محوریت نهضت نرم افزاری، تمدن نوین اسلامی با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان، مسئول بسیج دانش آموزی و دیگر کارشناسان در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار