برنامه‌ریزی و هماهنگی وزارت بهداشت و آموزش و پرورش کهریزک برای ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان

کهریزک (پانا) - جلسه‌ای با حضور سرپرست شبکه بهداشت و رئیس و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه‌ کهریزک به منظور ارتقای سطح آگاهی و اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی و هماهنگی وزارت بهداشت و آموزش و پرورش کهریزک برای ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان

جلسه ارتقاء سطح آگاهی و اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و آمادگی هرچه بیشتر در این زمینه با حضور علی تاجدار، سرپرست شبکه بهداشت و معصومه ادریسی کارشناس مسئول واحد سلامت جوانان و مدارس، محمدرضا افضلی‌نیا رئیس آموزش و پرورش و زهرا بی‌پروا، معاون‌پرورشی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه‌ کهریزک برگزار شد.

در این برنامه علی تاجدار گفت: سلامت دانش‌آموزان از مهم‌ترین مسائل جامعه است و در این شرایط خاص باید با همکاری یکدیگر تلاش کنیم تا ضمن تامین سلامت کودکان و نوجوانان، شرایط را برای برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم کنیم.

در ادامه معصومه ادریسی در مورد نحوه اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس افزود: اهمیت تهویه مناسب کلاس‌ها، آموزش به دانش‌آموزان و خانواده‌ها در خصوص ضرورت استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا، توجه به کارکنان و دانش‌آموزان علامت‌دار و بیمار و شستشوی دست و استفاده مناسب از مواد ضدعفونی باید در اولویت برنامه آموزش و پرورش و مدارس باشد.

معصومه ادریسی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب آموزش و پرورش، بر لزوم تداوم این همکاری تاکید کرد و از حاضران خواست تا زمینه همکاری با کارشناسان شبکه بهداشت در هنگام بازدید از مدارس را فراهم کرده و به آموزش ها و دستورالعمل‌ها توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار