انهدام باند سرقت سارقان باغات کهریزک

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری باند سارقان باغات در محدوده کهریرک خبر داد. 

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سرقت سارقان باغات کهریزک

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و باغات در محدوده کهریزک ،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای میدانی مشخص گردید، تمامی این سرقت ها توسط یک باند با مشارکت 5 متهم با 2دستگاه خودرو وانت پیکان به وقوع پیوسته لذا با تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی محل حضور سارقان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهر ستان ری در ادامه اعلام داشت: تیم عملیات کلانتری 170 کهریزک طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 5 سارق را دستگیر و 2 دستگاه خودوروانت پیکان سارقان توقیف و در بازدید از داخل خودرو ها اموال مسروقه شامل : یک دستگاه جوشکاری،یک دستگاه دریل،چندین متر کابل برق،درب پنجره و.....کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تمامی متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بودند، ادامه داد:در تحقیقات انجام شده سارقان به بزه انتسابی معترف شدند و تاکنون 4 شهروند شاکی شناسایی و اموال مسروقه خود را در بین اموال مکشوفه شناسایی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: پس از اخذ شکایات شکات و پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار