تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان تأکید کرد و گفت ویژگی‌های فردی شهید سلیمانی و نوع تفکری که داشتند موجب شد یاد خود را برای همیشه جاوادنه کند و اقتدار نظام را نیز بالاتر ببرند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک گفت: یکی از مسائلی که اکنون جامعه و جوانان ما بدان نیازمند هستند، شناساندن بیشتر جنبه های فکری و اعتقادی شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. شهید سلیمانی تفکری گسترده داشته و همه افکار را پذیرا بودند، اینکه عده ای با برجسته کردن اختلافات فکری به دنبال ایجاد شکاف بین آحاد مردم هستند، مطمئن باشند سودی عاید خود و جامعه نخواهند کرد.

این مسئول افزود: هدف دشمن برجسته کردن و دامن زدن به اختلافات بین حریانات مختلف سیاسی است، اگر عده ای در داخل کشور هم به دنبال این مسائل باشند و ناخواسته هدف دشمن را دنبال کنند؛ ضربه بزرگی به آرامش جامعه خواهند زد.

خطیبی افزود: همیشه باید سعی کنیم در هر مسئولیت و مقامی که هستیم شباهت‌ها، اشتراکات و ارزش‌های نظام را تقویت کرده و آن را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم. مدیران ادارات در برنامه‌های پیش رو به ویژه گرامیداشت روز دانشجو، یوم الله ۹دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی حضوری پررنگ داشته و با هم افزایی شرایط بهتری برای تحقق این برنامه های فرهنگی رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد ادارات با توجه به تمام کمبودها قابل قبول است؛ اینکه برخی اذعان می‌کنند ادارات منفعل هستند، اظهار نظری خلاف واقع بوده گرچه اعتقاد داریم کشور ما برای توسعه بیشتر از تمامی جهات نیاز به تلاش حداکثری دارد؛ ادارات عضو شورای فرهنگ عمومی باید در راستای فرهنگسازی مسائل مختلف و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار