جلوه‌ ازخودگذشتگی سفیدپوشان عرصه سلامت در دوران کرونا بیش از گذشته نمایان شده است

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک در مراسم تکریم مدافعان سلامت بیمارستان شهید ستاری قرچک، گفت مدافعان سلامت در شهرستان قرچک با وجود کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی، به‌خوبی و با از خود گذشتگی توانستند بحران کرونا را در منطقه مدیریت کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جلوه‌  ازخودگذشتگی سفیدپوشان عرصه سلامت در دوران کرونا بیش از گذشته نمایان شده است

آیین تکریم مدافعان سلامت با حضور محسن خرمی‌شریف، شهردار شهرستان قرچک، حجت‌اله اسماعیلی نماینده ولی فقیه، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان، رضا داورزنی رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک و سایر مسئولین شهرستانی در بیمارستان شهید ستاری برگزار شد.

حبیب‌اله منصوری، رئیس بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از شهرداری برای در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت برگزاری این مراسم،‌ در برابر جایگاه ارزشمند پرستار ادای احترام کرد و گفت: جلوه‌ از خودگذشتگی، تلاش و زحمات بی‌مثال پرستاران در عرصه سلامت، در دوران کرونا بیشتر خود را نشان داد؛ پرستاران با وجود مشکلات و سختی‌های زندگی، همواره در این عرصه با غیرت و فداکاری برای مردم تلاش‌های مضاعفی کردند و همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس، حماسه‌‌ بزرگی آفریدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک، در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام شامخ پرستار تصریح کرد: مدافعان سلامت در شهرستان قرچک با وجود کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی و با وجود اینکه بیمارستان شهید ستاری، تنها بیمارستان شهرستان قرچک است، به خوبی توانستند بحران کرونا را در منطقه مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک در ادامه بیان کرد: در ارزش مقام پرستاران همین بس که منتصب به شهید بزرگوار و شخصیت باعظمتی هستند که پس از قرن‌ها هنوز هم دنیا پیرامون فقه این بزرگوار و صفات و فضائل او تحقیق می‌کنند.

بهمن خطیبی، فرماندار شهرستان قرچک، در این مراسم شان والای پرستار را ارج نهاد و اظهار کرد: جایگاه ارزشمند پرستاران و مدافعان سلامت، بر کسی پوشیده نیست؛ با وجود محدودیت‌های کرونا، اهتمام زیادی نسبت به برگزاری این مراسم شد تا زحمات و تلاش‌های مجاهدانه‌ این قشر زحمت‌کش و فداکار تکریم شود.

وی در ادامه گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند یک عزم ملی و حرکت همگانی بود و ما در این ایام شاهد زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همه‌ی نهادهای دولتی و مردمی بودیم؛ ماحصل این عزم و همدلی این شد که خوشبختانه شهرستان قرچک در وضعیت آبی کرونا قرار گرفت.

در ادامه مراسم از سفیدپوشان و مدافعان عرصه سلامت در بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک توسط مسئولین تقدیر و تجلیل شد.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار