یک‌چهارم شهدای استان فارس‌ شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستند

شیراز (پانا) - مسوول بسیج فرهنگیان استان فارس، با اشاره به اینکه از بین شهدای استان فارس سه هزار و 120 نفر شهید فرهنگی و دانش‌آموز هستند، گفت یک چهارم شهدای استان فارس از مجموعه آموزش و پرورش بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
یک‌چهارم شهدای استان فارس‌ شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستند

ناصر جوکار، امروز در گفت‌وگو با پانا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را به تمام ملل آزاده جهان تبریک و به همه اقطاب سرمایه‌داری عالم تسلیت گفت.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس، هفته‌ای است که باری دیگر خون در رگ نظام جاری می‌شود و زنده داشت نام و یاد شهیدان از فرایند این هفته است.

وی در خصوص برنامه‌های بسیج فرهنگیان با تاکید بر اینکه بیش از 200 عنوان برنامه در این هفته توسط بسیج فرهنگیان استان فارس اجرا می‌شود، گفت: در این هفته هر کدام از نواحی 4گانه شهر شیراز، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز را برپا خواهند کرد که در ناحیه 2 شیراز روز دوشنبه 4 مهرماه در سالن شهید دوکوهکی برگزار خواهد شد و به ترتیب در سایر نواحی نیز برگزار می‌شود.

جوکار ادامه داد: مهمترین ماموریتی که همزمان با بازگشایی مدارس فرهنگیان بسیجی ما در تمام نقاط استان فارس دنبال کردند، بهبود فضای مدارس بود که بسیاری از مدارس که نیاز به تعمیر و نگهداری داشت کارها را انجام دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار