تخصیص 5 تبلت هوشمندبه مدارس مجری طرح آبا

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی با تخصیص 5 عدد تبلت هوشمند به مدارس مجری طرح آبا، از سوی استانداری موافقت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 5 تبلت هوشمندبه مدارس مجری طرح آبا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حمید ملانوری شمسی، صبح امروز، در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن ایثارگران مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان استان، برگزار شد؛ اظهار کرد: باید در حوزه های آموزشی، پرورشی و تربیتی به گونه ای عمل کنیم، تا همه دستگاه ها خود را در فرایند تعلیم و تربیت مسئول دانسته و مشارکت کنند.

وی بیان کرد: هیچ فردی نباید از آموزش دور بماند و باید بازماندگان از تحصیل، شناسایی و جذب شوند، عنوان کرد: با بازگشایی مدارس، معلمان باید با آمادگی تمام و پیوست فرهنگی وارد کلاس درس شوند؛ چرا که آموزش به روش غیرحضوری باعث شده دانش آموزان مهارت های اجتماعی را به خوبی فرا نگیرند.

استاندار خراسان جنوبی، بر آسیب شناسی اجتماعی و تشکیل کارگروه های تخصصی پساکرونا تأکید کرد و ادامه داد: تعامل، هم افزایی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی، با مجموعه آموزش و پرورش استان ضرورتی انکارناپذیر است، زیرا تنها حوزه ای است که با همه آحاد جامعه تعامل و سر و کار داشته و یکی از مراجع فرهنگ ساز تأثیر گذار است.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی خطاب به خادمین نظام تعلیم و تربیت در بهارستان علم و ادب، بیان کرد: شما باید برنامه ها و طرح های متنوع آموزشی، پرورشی و تربیتی را تهیه و تدوین کرده و برای دستگاه های مختلف مسئولیت سازی کرده و هر طرح را مرتبط و مناسب با وظیفه و نوع خدمات، برای دستگاه اجرایی مربوطه ارسال کنید تا در جلسات شورا، تصمیم سازی و دستگاه ها مکلف به اجرا شوند.

به گفته ملانوری، شورای آموزش و پرورش یکی از تأثیرگذارترین شوراهای فعال در جامعه است و باید در کنار برگزاری منظم، کیفیت بالایی نیز داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار