رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می شود

یاسوج ( پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت زنگ «سپاس معلم» به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته معلم در یازدهم اردیبهشت ماه در مناطق ۱۳ گانه استان نواخته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد
زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سیدولی موسوی با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) گفت: برنامه های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

موسوی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت 8 صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد .

موسوی ، دیدار معلمان با مقام معظم رهبری در 12 اردیبهشت ، نشست خبری با خبرنگاران با هدف تبیین برنامه های هفته معلم، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش‌آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه در رابطه با معلم را ، از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت، برگزاری دوره های ضمن خدمت ،مسابقات کتابخوانی از کتب استاد شهید مطهری و تجلیل از 102 نفر از معلمان و مدیران نمونه استانی و شهرستانی را، بخش دیگری از برنامه های هفته معلم در استان است.

موسوی ، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی را، از مهمترین رسالتهای معلمان عنوان کرد وگفت: دستگاه تعلیم و تربیت در آبادانی ایران اسلامی نقش تاثیر گذاری دارند که در این راستا معلمان نقش محوری دارند.

 وی از استاد شهید مطهری به عنوان یک الگوی تمام عیار برای معلمان یاد کرد وگفت: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به خوبی به رسالت خود عمل کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سجایای اخلاقی شهید مرتضی مطهری نیاز امروز جامعه ماست بیان کرد: این شهید گرانقدر، کارهای عمیق فکری در حوزه تعلیم و تربیت دارد که باید بیش از هر زمان دیگری به آن توجه شود.

وی در پایان از مشارکت دستگاههای اجرایی در برنامه های هفته معلم خبرداد و گفت: درهفته گرامیداشت مقام معلم 400 برنامه در استان اجرا می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار