استاندار آذربایجان‌غربی:

با همفکری و هم‌اندیشی مشکلات مردم حل می‌شود

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از برنامه‌ریزی برای دیدار با اعضای ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان و بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات آنان برای توسعه و پیشرفت استان، اظهار کرد این جلسات استمرار خواهد داشت چرا که با همفکری و هم‌اندیشی تمامی دغدغه‌مندان و نیروهای مردمی، انقلابی، مومن و متعهد و با استفاده از ظرفیت‌های استان، مشکلات مردم حل می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
با همفکری و هم‌اندیشی مشکلات مردم حل می‌شود

محمدصادق معتمدیان در دیدار با اعضای ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان، با گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید آذربایجان غربی اظهار کرد: به برکت خون شهدا امروز امنیت پایدار را در سراسر ایران اسلامی می توان مشاهده کرد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از برنامه ریزی برای دیدار با اعضای ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان و بیان دیدگاه ها و نکته نظرات آنان برای توسعه و پیشرفت استان، اظهار کرد: این جلسات استمرار خواهد داشت چرا که با همفکری و هم اندیشی تمامی دغدغه مندان و نیروهای مردمی، انقلابی، مومن و متعهد و با استفاده از ظرفیت های استان، مشکلات مردم حل می شود.

وی روحیه جهادی مدیران استان را یکی از راهکارهای مهم حل مشکلات مردم دانست و گفت: با روحیه جهادی و تدوین راهکارهای عملیاتی و اجرایی، برنامه های توسعه ای را در تمامی نقاط مختلف استان اجرایی می کنیم.

محمدصادق معتمدیان از تشکیل کمیته های راهبردی با حضور نیروهای انقلابی و جهادی در استان خبر داد و افزود: در این کمیته های راهبردی، پیشرانهای اصلی توسعه استان و مزیت های نسبی استان شناسایی و در راستای حل مشکلات مردم برنامه ریزی می شود.

استاندار آذربایجان غربی نیروی انسانی توانمند را از ظرفیت های بسیار خوب استان عنوان کرد و گفت: از نیروهای با انگیزه، جوان ، انقلابی و جهادی برای اجرای برنامه های توسعه ای استان استفاده می کنیم.

وی انسجام، وحدت و همدلی در استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: استفاده از نظرات ارزشمند علما و روحانیون و انقلابیون و تمامی افرادی که دغدغه انقلاب و نظام اسلامی دارند در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی استفاده می شود.

محمدصادق معتمدیان توجه به معیشت و ایجاد رفاه و آرامش مردم و رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار را جزو اولویت های مهم استان در مدیریت جدید عنوان کرد و افزود: از ظرفیت ها و پتانسیل های دولتی و بخش خصوصی و بویژه نهاد های انقلابی و خدمات رسان برای رفع محرومیت در مناطق مختلف استان بهره مند خواهیم شد.

استاندار آذربایجان غربی حضور میدانی در میان مردم و بویژه مناطق محروم و کم برخوردار را از دیگر برنامه های استان عنوان کرد و افزود: مسئولان باید در کنار مردم باشند و هیچ دیوار بلندی در میان آنان نباید قرار بگیرد، مسئولان بدون واسطه در میان مردم قرار بگیرند و مشکلات آنان را از زبان خودشان بشنوند.

وی گفت: اولویت های کاری مسئولان بر اساس مطالبات مردم برنامه ریزی شود و تصمیم گیری ها باید در اسرع وقت و در کمترین زمان صورت گیرد.

محمدصادق معتمدیان یکی از مهمترین حوزه های کاری در استان را استفاده از ظرفیت معادن استان در جهت ایجاد اشتغال و درآمد برای استان عنوان کرد و افزود: شکستن انحصار شرکت های دولتی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و جلوگیری از خام فروشی باید مد نظر مسئولان استان قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود کشاورزی را پیشران توسعه استان ذکر کرد و اظهار داشت: کشاورزی در درآمد مردم و اقتصاد استان نقش موثری دارد و برای تکمیل زنجیره محصولات مزیت دار استان سرمایه گذاری ویژه ای باید صورت گیرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات بوجود آمده برای محصول سیب استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت محصول سیب استان به عنوان یکی از محصولات استراتژیک استان، کمیته ویژه سیب در استان تشکیل شده و از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد واحد های فرآوری این محصول حمایت می کنیم.

محمدصادق معتمدیان همچنین با اشاره به هم مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور، ترانزیت و تجارت خارجی را از دیگر پیشرانهای توسعه و پیشرفت استان ذکر کرد و افزود: با نگاه مثبت رییس جمهور به استانهای مرزی و افزایش اختیارات استانداران این استانها، شاهد افزایش تجارت مرزی در این استانها خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی گردشگری را از دیگر مزیت های مهم استان در کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای جوانان عنوان کرد و افزود: ایجاد واحدهای بوم گردی و توسعه گردشگری سلامت، دفاع مقدس باید جزو برنامه های مدیران این بخش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی یکی از استانهای امن کشور به شمار می رود، گفت: با حضور نیروهای توانمند، نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در سراسر استان جاری است و نباید احساس ناامنی در استان وجود داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی عدالت محوری، فساد ستیزی، اشاعه گفتمان انقلاب، بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی را از دیگر برنامه های مدیریت استان عنوان کرد و افزود: همه باید در کنار هم برای توسعه ، پیشرفت و تحول استان در حوزه های مختلف نقش آفرینی کنند.

در این جلسه پنج ساعته اعضای ستادهای مردمی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، تعدادی از اعضای این ستادها نکته نظرات خود را برای توسعه و پیشرفت استان بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار