برگزاری اولین جلسه اجرا و گویندگی در سال تحصیلی جدید در کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از برگزاری دوره جدید مجری‌گری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه اجرا و گویندگی در سال تحصیلی جدید در کرمان

محمود رجبی پور در حاشیه برگزاری کلاس مجری‌گری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا دوره های آموزش مهارت های زندگی به صورت مجازی برگزار می شد که هم اکنون با تغییر وضعیت شیوع کرونا به مرور زمان دوره ها به صورت حضوری برگزار می شود.

رجبی پور گفت: آموزش مدرسین خبرگزاری پانا به صورت مجازی به بهترین شیوه انجام شد و مربیان شرکت کننده مجوز مربیگری کشوری از تهران دریافت کردند.

وی افزود: در ادامه بحث آموزش خبرنگاری مربیان آموزش دیده به دانش آموزان شهرستانها و مناطق آموزش‌های لازم را داده و تعداد زیادی از دانش آموزان شرکت کننده گواهی حضور در دوره را دریافت کردند.

محمود رجبی پور گفت: در کنار آموزش خبرنگاران دوره های مجری‌گری هم برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان زیادی قرار گرفت.

وی افزود: در دوره اول کلاسهای مجری‌گری شرکت کنندگان پس از اتمام دوره گواهی حضور دریات کردند.

رجبی پور گفت: دوره دوم مجری‌گری پس از ثبت نام دانش آموزان آغاز شده و اولین جلسه آن با حضور مجری توانمند استانی برگزار شد و در این دوره آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان شرکت کننده داده شد و در جلسات بعدی به صورت کارگاهی انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: دانش آموزان با شرکت در این دوره ها با آموزش فن بیان و تکنیک‌های سخنوری آشنا می شوند و انسان از طریق سخن گفتن شخصیت انسانی خود را به نمایش می گذارد، بنابراین هر اندازه به سخن گفتن مسلط باشیم بیشتر می توانیم تاثیرگذارتر باشیم.

لازم به ذکر است این دوره با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار