امنیت، اعتماد، سلامت روانی و اجتماعی ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
امنیت، اعتماد، سلامت روانی و اجتماعی ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی، در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به شرح زیر است.

آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است. نیروی انتظامی نیاز هر جامعه است که به آرامش می‌اندیشد و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند.

نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و در مبارزه با ریشه‌های ظلم و فساد، ارمغان آور آرامش و عدالت است.

امنیت، اعتماد، سلامت روانی و اجتماعی، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی درجامعه است.

اطمینان خاطر در کلاس‌های درس برای معلمان و دانش‌آموزان مرهون ایثار و از خودگذشتگی دلاورانی است که بدون منّت و به دور از هیاهو، پایگاه‌های دانایی را پاسداشت می‌نمایند؛ به همین بهانه هفته مقدس نیروی انتظامی را به پیام آوران آرامش و امنیت و خانواده‌های صبور این سنگرداران همیشه بیدار تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

با امید به اینکه در استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره موفق و پیروز باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار