سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

بزرگترین گردهمایی کارشناسان قرآن،عترت و نماز سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی دو سالانه کارشناسان قرآن،عترت و نماز سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از 26 لغایت 28 مهرماه سال جاری در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین گردهمایی کارشناسان قرآن،عترت و نماز سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان از برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی دو سالانه کارشناسان قرآن،عترت و نماز سراسر کشور به صورت مجازی خبر داد.

وی افزود: این دوره به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور اساتید متخصص و مجرب و در قالب کارگاه‌های آموزشی وتخصصی به صورت مجازی در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول درجلسه با کمیته‌های اجرایی دوره ضمن اشاره به اینکه شهرستان‌های استان تهران به شایستگی میزبان جشنواره‌‌ها و همایش‌های کشوری بوده است، گفت: توانمندسازی روسا و کارشناسان قرآنی در تحقق اهداف قرآنی کشور و تعمیق و توسعه آموزه‌های قرآنی تأثیر به سزایی دارد و استان برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از حداکثر توان خود استفاده خواهد کرد.

این دوره از 26 لغایت 28 مهرماه سال جاری در آستان مقدس حرم امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار