برگزاری شورای آموزش وپرورش شهرستان خلیل آباد

کاشمر(پانا)-در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید نشست شورای آموزش وپرورش با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضا در محل  آموزش وپرورش خلیل آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای آموزش وپرورش شهرستان خلیل آباد

ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهدا، اظهار کرد: باید از وصایای شهدا تاسی بگیریم زیرا وصیت شهدا راه و روش زندگی آزادانه و پند آموز را به ما درس می دهند.

وی گفت: باتوجه به ضرورت ایجاد امنیت خاطر برای والدین در فرستادن فرزندانشان به مدارس بایستی پروتکل های بهداشتی به شکل دقیق اجرا شود و کارشناسان شبکه بهداشت هم مستمراً از مدارس بازدید داشته باشند و با تشکیل کمیته ای، آمار دانش آموزان و همچنین فرهنگیان واکسن نزده مشخص شود.

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا را با همکاری شبکه بهداشت حتما در اولویت برنامه داشته باشید.

محمود روشندل مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد نیز از تزریق واکسن 90 درصدی فرهنگیان خبر داد و افزود: واکسن دانش آموزان هم براساس سنین اعلام شده تزریق می شود.

وی افزود: در این شهرستان 100مدرسه، هزار معلم معلم و 11هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان حضور دارند.

وی از تامین تبلت وگوشی تلفن همراه برای دانش آموزان که به آن دسترسی ندارند خبر داد و گفت: امسال مدارس 15 نفره ما در سطح روستاها بصورت حضوری برگزار می شوند و کلیه معلمین مدارس هم مشخص و تقسیم شده اند.

در این نشست هر یک از حاضران پیرامون مسائل آموزشی، آسیب های اجتماعی، کمبود معلم، صرفه جویی در مصرف آب، برق و گاز، اعطای مجوز اشتراک رایگان انشعابات برق و آب به مدارس، مطالبی را بیان کردند.
خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار