ضرورت امنیت شغلی کارکنان ادارات ورزش

ورامین(پانا)- نماینده دیار ۱۵ خرداد در نشست با اعضای کمیته ورزش برتأمین امنیت شغلی کارکنان ادارات ورزش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت امنیت شغلی کارکنان ادارات ورزش

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره ورزش جوانان ورامین،نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در ابتدای این نشست ضمن اهمیت ساماندهی کارکنان ادارات ورزش و جوانان اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه و برنامه پیش‌رو، تبدیل وضعیت کارکنان شاغل در اداره ورزش و جوانان حوزه انتخابیه‌ام است که برای رسیدن به خواسته این زحمت‌کشان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

حسین نوش‌آبادی ادامه داد: بیش از ۴۰ کارمند درحال خدمت به ورزش منطقه است که هرکدام دارای سابقه طولانی مدت هستند و کمترین اتفاق ممکن ایجاد امنیت شغلی برای این عزیزان خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به دیار ۱۵ خرداد، علاوه بر پوشش کمبودها در کنار رسیدگی به اهم‌های ورزش و جوانان درخواست شناسه‌دار کردن پرسنل اداره سه شهرستان از جمله برنامه‌های اصلی مدنظر قرار گرفته است.

علیرضا فرجی مسوول کمیته ورزش دفتر نماینده در ادامه تصریح کرد: امنیت شغلی همکاران از دغدغه‌هایی است که طی سالیان متمادی بعنوان یک مطالبه همواره در صدر خواسته‌ها بوده که با حضور نماینده پرتلاش و مردمی بصورت جد مورد پیگرد واقع شده و همین امر منجر به خشنودی شده تا به آینده کاری امیدوار شویم.

او افزود: قطع به یقین با درایت نماینده، این مهم در سفر وزیر ورزش و جوانان به دشت ورامین به سرانجام دلخواه ختم می‌شود.

فرجی گفت: به نمایندگی از جوانان منطقه و همکاران، پیشاپیش از این حرکت انقلابی و مردمی که شکوفایی ورزش را به‌ همراه خواهد داشت تقدیر بعمل می‌آید.

طی برنامه پیش‌بینی شده، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور، به دعوت حسین نوش‌آبادی نماینده دیار ۱۵ خرداد در روز جمعه مورخ دوم مهرماه سال جاری در سفری یک روزه به شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا طی بازدید از پروژه‌های نیمه کاره از نزدیک با شرایط ورزش منطقه آشنا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار