برگزاری نشست هماهنگی اجرای طرح ملی نماد در شهرستان بهاباد

بهاباد (پانا) - جلسه هماهنگی اجرای طرح «نماد» صبح امروز (چهارشنبه 23 خرداد) با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری بهباباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هماهنگی اجرای طرح ملی نماد در شهرستان بهاباد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بهاباد؛ جلسه هماهنگی اجرای طرح «نماد» در شهرستان بهاباد، صبح امروز (چهارشنبه 23 خرداد) به ریاست علیرضا تیموری (فرماندار بهاباد) و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش و دبیر اجرایی طرح، مشاورین مرکز مشاوره امام حسین(ع) اداره کل آموزش و پرورش استان، مسئولین ادارات و نهادهای مجری طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) در سالن اجتماعات فرمانداری بهاباد برگزار شد.

علیرضا تیموری، فرماندار شهرستان بهاباد در ابتدای این جلسه به اهمیت اجرای مطلوب طرح ملی نماد در شهرستان جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان با همکاری دستگاه‌های عضو تاکید کرد.

وی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات را گامی در جهت ادامه راه شهدای خدمت عنوان کرد.

در این جلسه، دستورالعمل اجرایی طرح نماد، تشریح و در خصوص ضرورت همکاری و هماهنگی بیشتر سازمان‌ها با توجه به اهمیت نقش دانش‌آموزان در آینده کشور مورد بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد. طرح نماد در محورهای آموزش، غربالگری، شناسایی، درمان و معاضدت و ارجاعات فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار