اجرای طرح «اندیشه رضوی، کاغذهای ماندگار» در مدارس تولمات

تولمات (پانا) - افتتاحیه طرح «اندیشه رضوی، کاغذهای ماندگار» در دبیرستان شهدای ماتک 2 تولمات اجر اشد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «اندیشه رضوی، کاغذهای ماندگار» در مدارس تولمات

افتتاحیه طرح جمع‌آوری کاغذهای ماندگار با عنوان «اندیشه رضوی، کاغذهای ماندگار» در مدارس عظیم داوری و شهدای ماتک‌2 شهر تولمات برای اولین بار اجرا شد.

اسماعیل امامی، مدیر آموزش و پرورش تولمات، هدف از اجرای این طرح را فرهنگ‌سازی در راستای مدیریت پسماند کاغذهای باطله، حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ بازیافت دانست.

امامی از دانش‌آموزان و اولیا دعوت کرد تا در ۱۵ تیر به پای صندوق‌های رای آمده و در انتخابات شرکت کنند. همچنین از اولیا و دانش‌آموزان قدردانی کرد که در روزهای تعطیل تابستان در افتتاحیه این طرح شرکت کردند.

از آنجا که در شهرستان تالش در سال‌های گذشته برای اولین بار در کشور با فروش کاغذ‌های بلا‌استفاده توانستند به ساخت چند مدرسه اقدام کنند؛ در شهر تولمات نیز تصمیم بر این شد که از محل فروش کاغذ‌های بلا‌استفاده، ساخت تجهیزات و وسایل ورزشی در این مدارس انجام گیرد. 

در همین خصوص، مدیران از دانش‌آموزان قبولی خرداد درخواست کردند تا کتاب‌های سال گذشته خود را جمع‌آوری کرده و به مدرسه تحویل دهند تا از طریق جمع‌آوری و بازیافت این کتاب‌ها کمکی به مدارس شود.

دانش‌آموزان با رضایت کامل، کتاب‌های خود را اهدا کردند و با این کار خود از ثواب و اجر معنوی نیز بهره‌مند شدند و به تمام دانش‌آموزان، لوح شایستگی اهدا شد.

خبرنگار : دانش‌آموز: هستی اصغرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار