پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه‌وبویراحمد به‌مناسبت روز خبرنگار

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه‌وبویراحمد به‌مناسبت روز خبرنگار

متن پیام سیدنظام مرادی بدین شرح است:

«به نام آنکه بر قلم و آنچه می‌نگارد، سوگند خورد تا به همه آنان که نقطه‌ای از سرچشمه اندیشه پاکشان بر قلب سپید کاغذ می‌نشانند، حرمت و عزت بخشد و درود بر صاحبان قلم‌های منزّه که مصداق آشکار این حرمت‌داران و عزتمداران در عصر حاضرند.

روز خبرنگار، تجلی‌بخش پاکی قلم‌هایی است که جز در مسیر عدالت و صداقت و رفاقت و روشنگری به حرکت درنمی‌آیند، روزی که با خون پاک بر زمین ریخته شده شهید صارمی، نمادی برای ازجان‌گذشتگی و دشواری‌های حرفه خبرنگاری است‌.

خبرگزاری پانا به عنوان تنها رسانه امین وزارت آموزش و پرورش در دل نهاد تربیتی سازمان دانش‌آموزی با بهره‌گیری از 32 نمایندگی در سطح استان‌های کشور دوشادوش سایر رسانه‌ها ماموریت تولید و نشر اخبار حوزه آموزش و پرورش را به‌صورت خاص، تولید و انتشار اخبار کشور را به‌صورت حرفه‌ای بر عهده دارد.

بر خود لازم می‌دانم از تلاش خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه‌ها و خبرنگاران خبرگزاری پانا که در انعکاس اخبار و دستاوردهای آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد سعی فراوان دارند، تقدیر و تشکر نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه وبویر احمد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار