نایب‌قهرمانی دختران قمی در مسابقات کشوری ووشو

قم (پانا) - دختران ووشوکار قمی در مسابقات کشوری ووشو در مشهد مقدس با کسب ۱۴ نشان طلا، ۱۰ نشان نقره و ۱۰ نشان برنز توانستند عنوان نایب‌قهرمانی را از آنِ خود کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نایب‌قهرمانی دختران قمی در مسابقات کشوری ووشو

رقابت‌های ووشوی کشوری دختران با حضور ۱۵ استان و ۴۰۰ ورزشکار در 2 بخش تالو و ساندای بانوان طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

نتیجه این رقابت‌ها، کسب ۳۴ نشان و  کسب مقام دوم تیمی توسط ووشوکاران دختر قمی بود که ۱۴ نشان طلا، ۱۰ نشان نقره و  ۱۰ نشان برنز را از آن خود کردند.

در بخش ساندا، نرگس یاسبلاغی در وزن ۷۰ کیلوگرم بزرگسالان نشان طلا؛ هستی برجیان در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم و زهرا امیری در مثبت ۸۰ کیلوگرم نشان نقره و زهرا قاسمی در وزن ۶۵ کیلوگرم جوانان و مینا پرویزی در منفی ۴۸ کیلوگرم نشان برنز را از آن خود کردند.

در بخش تالو نیز هانا بهشتی، مهدیس رستمی، فاطمه حسینی و نیایش قمری، هر کدام 2 نشان طلا، زینب‌سادات طباطبایی به یک طلا و یک نقره، فاطمه دارابی، ستایش زرنوشه‌فراهانی و سارا جانقلی، هر کدام به یک عنوان قهرمانی دست یافتند و زهرا میرزایی در 2 فرم به یک طلا و یک برنز رسید.

یلدا ملک‌محمدی و ملینا محمودآبادی نیز در چهار فرم، چهار نایب‌قهرمانی را از آن خود کردند و لیانا فرخ، لیانا بوستان‌زاده و غزل طباطبایی، دیگر نایب‌قهرمانان تیم اعزامی قم بودند. سارا محمدی‌عراقی صاحب 2 نشان برنز شد و ثنا رحیمی، حسنی میناپور، همتا رهبان، مهرانا شجری و غزل امید هم در مجموع صاحب ۵ مدال برنز شدند.

تیم استان قم در بخش ساندا با مربیگری الهام جلیلی، سحر زارعی و در بخش تالو با مربیگری بتول‌السادات رفیعی‌پور و لعیا نوری با شرکت ۴۴ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار