با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰ پروژه آموزشی چاراویماق

تهران (پانا) - ۴۹ کلاس درسی در قالب ۲۰ پروژه آموزشی در منطقه چاراویماق از محل سفر رئیس‌جمهوری شهید به این منطقه و دستور نسبت به برچیده شدن مدارس کانکسی این منطقه از طریق ارتباط ویدئویی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰ پروژه آموزشی چاراویماق

به گزارش پانا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی بعدازظهر سه‌شنبه (16 مرداد) در این ارتباط ویدئویی که در حاشیه اجلاس روسا و مدیران نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی برقرار شد، گفت: بسیار خرسندیم که شاهد به ثمر نشستن یکی دیگر از برنامه‌های مهم یعنی ۲۰ پروژه آموزشی در چاراویماق هستیم و شادی افتتاح این مدارس را به روح پرفتوح شهدا به‌ویژه شهدای خدمت، شهید آیت‌‌الله رئیسی، آل‌هاشم و شهید رحمتی تقدیم می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ذکر خاطراتی از شهید خدمت، مالک رحمتی پرداخت و گفت: اولین دیدار ما به انتصاب او در سازمان خصوصی‌سازی برمی‌گردد و هر چند عمر بابرکتش در آن مسئولیت، بسیار کوتاه بود اما تاثیر و حجم کارش به اندازه طولانی‌مدت بود.

وزیر آموزش و پرورش، استقرار دولت جدید را مورد اشاره قرار داد و گفت: هیچ تغییری نباید سبب شود تا از انجام وظایف‌مان عدول کنیم؛ چرا که کار ما کاری الهی و به خاطر خدا و خدمت به مردم است. همه باید تا آخرین لحظه که توفیق خدمت دارند، همچون روز اول تلاش کنند. طوری کار کنیم که برای دانش‌آموزان و خانواده‌های عزیز و همچنین برای دولت چهاردهم در آغاز کار ،آرامش ایجاد کنیم.

تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و رئیس شورای آموزش و پرورش استان نیز در ادامه این آئین افتتاح و در جلسه اجلاس روسا و مدیران مناطق و نواحی استان آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم به‌طور جهادی کار کرد و امید است دولت مستقر جدید نیز در راستای سند تحول بنیادین در مسیر شکوفایی اهداف دستگاه تعلیم و تربیت، نقش خود را ایفا کند.

وی، داشتن تعهد را دارای اهمیت بسیار در پیشبرد اهداف متوالی آموزش و پرورش عنوان کرد و از تمام نیروهای دخیل در امر تعلیم و تربیت و به‌ویژه از وزیر آموزش و پرورش قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار