مسئول کنگره شهدای کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

پیش‌بینی ۳۵ هزار برنامه برای کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد

یاسوج (پانا) - مسئول کنگره شهدای کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: بیش از ۳۵ هزار برنامه برای کنگره ملی شهدای این استان پیش‌بینی شده بود که در قالب‌های مختلف با حضور مردم و مسئولین برگزار شد و برخی دیگر در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی ۳۵ هزار برنامه برای کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد

سرهنگ وحید مثنوی در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: این حادثه، ضایعه دردناکی برای جریان مقاومت بود.

مثنوی با گرامیداشت هفته مقاومت به تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد پرداخت و خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵ هزار برنامه برای کنگره ملی شهدای استان پیش‌بینی شده بود که در قالب‌های مختلف با حضور مسئولین و مردم برگزار شد و برخی دیگر در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

مسئول کنگره شهدای استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با بیان اینکه کمتر از ۴۰ روز تا زمان پایان کنگره‌ اصلی باقی مانده است، تصریح کرد: کنگره نهایی شهدای استان، 17 یا 18 شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه «فصل شیدایی» یکی از برنامه‌‌های قبل از کنگره نهایی استان است، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌ها نمایش فصل شیدایی و نمایشگاه فرهنگی است که 2 کمیته رزمایش به فرماندهی تیپ ۴۸ فتح و کمیته نمایشگاه مسئول برگزاری هستند که تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی، نمایشگاه فرهنگی در سطح استان دایر خواهد بود.

مثنوی افزود: ۳۰۰ نفر، بازیگران فصل شیدایی هستند که برای اجرای این نمایش، بهترین‌های هنری و نمایشی کشور را دعوت کرده‌ایم.

مسئول کنگره شهدای استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد اظهار کرد: رسانه‌ها از مردم دعوت کنند که از مضامین این کار نمایشی برخوردار شوند.

خبرنگار : دانش‌آموز: پریا فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار