با دستور رئیس کمیته امداد کشور:

نیروگاه خورشیدی برای مددجویان بشرویه احداث می‌شود

بیرجند (پانا) - با دستور رئیس کمیته امداد کشور نیروگاه خورشیدی حمایتی تجمعی مددجویان در شهرستان بشرویه احداث می شود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروگاه خورشیدی برای مددجویان بشرویه احداث می‌شود

به گزارش پانا به نقل از اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، در دیدار سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد با فرماندار و امام جمعه بشرویه درخواست حمایت برای ایجاد نیروگاه خورشیدی حمایتی تجمیعی مددجویان در شهرستان بشرویه مطرح شد.

در این جلسه قرار شد زمین از سوی فرماندار تامین شود و‌ با حمایت کمیته‌امداد و ارائه تسهیلات به تعدادی از مددجویان این واحد تولیدی راه اندازی و از تجربیات استان هرمزگان که اولین نیروگاه خورشیدی حمایتی-تجمیعی مددجویان را راه‌اندازی کرده نیز استفاده شود.

دیدار با ۲ خانواده مددجوی تحت حمایت در شهرستان بشرویه در قالب طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از پروژه مسکن در حال ساخت روستای حاجی‌آباد بشرویه و قول تامین اعتبار برای تکمیل ۲۳ واحد ناتمام این شهرستان از دیگر برنامه‌های رئیس کمیته امداد در سفر به بشرویه بود.

بازدید از بازارچه صنایع دستی بشرویه که زمینه آموزش و اشتغال حدود ۲۰ بانوی مددجو را فراهم کرده از دیگر برنامه های این سفر بود.

با توجه به گرمای شدید شهرستان درخواست تامین کولر و یخچال از سوی رئیس کمیته‌امداد شهرستان بشرویه مطرح شد که با تامین این اقلام موفقت شد.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار