دوره آموزشی ویژه معلمان جدیدالاستخدام با هدف ارتقای رفتار حرفه‌ای در منطقه ۵ برگزار شد

تهران (پانا) - در راستای توانمندسازی نیروی انسانی و بهبود کیفیت آموزشی، دوره آموزشی ویژه معلمان جدیدالاستخدام با هدف ارتقای رفتار حرفه‌ای آنان در محیط شغلی و آموزشی به میزبانی دبستان شهید چراغی منطقه ۵ تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی ویژه معلمان جدیدالاستخدام با هدف ارتقای رفتار حرفه‌ای در منطقه ۵ برگزار شد

دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه معلمان جدیدالاستخدام به مدت ۸ ساعت طی یک روز با تدریس ساناز کتابی (استاد دانشگاه و متخصص در حوزه اخلاق سازمانی) و با استقبال چشمگیر معلمان جدیدالاستخدام شاغل در آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران برگزار شد.

در این دوره آموزشی، مباحث کلیدی از جمله ارتباط مؤثر سازمانی، شناخت و مدیریت تیپ‌های شخصیتی، رعایت حریم خصوصی، تعامل سازنده در محیط شغلی و نکات مهم در روابط انسانی مورد بررسی قرار گرفت.

عباس استادهاشم (معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 5 تهران) به همراه خرسندی (سرگروه آموزشی ابتدایی منطقه) از روند برگزاری دوره آموزشی در دبستان شهید چراغی بازدید کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 5 در این بازدید با تاکید بر نیازهای ویژه نسل جدید دانش‌آموزان و اهمیت به‌روزرسانی مستمر مهارت‌های معلمان، توانمندسازی نیروی انسانی را به‌عنوان یکی از ارکان کلیدی ارتقای کیفیت آموزشی برشمرد.

وی بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی مشابه برای ارتقای مستمر مهارت‌های حرفه‌ای معلمان تأکید کرد و از زحمات مدرس دوره، عوامل اجرایی و میزبان در برگزاری موفق و شایسته این دوره قدردانی کرد و افزود: این دوره آموزشی به عنوان یک گام مهم در جهت ارتقای استانداردهای حرفه‌ای معلمان و بهبود فضای آموزشی شناخته می‌شود و می‌تواند تاثیر به‌سزایی در بهبود رفتارهای حرفه‌ای و اخلاقی معلمان جدیدالاستخدام داشته و آنان را برای مواجهه با چالش‌های مختلف در محیط شغلی آماده‌تر کند.

معاون آموزش ابتدایی منطقه گفت: با برنامه‌ریزی‌های منظم و دوره‌های آموزشی هدفمند می‌توان به سطح بالاتری از کیفیت آموزشی دست یافت و نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را به بهترین نحو برآورده ساخت.

خبرنگار : سمیه خانی عکاس : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار