مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

هیچ مشکلی در مدارس استان نداریم

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت بر اساس ارزیابی‌های انجام شده برای اول مهر هیچ مشکلی در مدارس استان نداریم.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

رضا رضایی در گفت‌وگو با پانا ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش‌آموزان و اولیا، گفت: شور ، نشاط و شادابی که امروز در مدارس وجود دارد ستودنی است.

رضایی در تشریح برنامه‌های بازگشایی مدارس گفت: از اول صبح زنگ مهر و همچنین زنگ مقاومت در مدرسه شاهد پسرانه ناحیه یک کرمان نواخته شد، همچنین رونمایی از کتاب راز سرخ که خاطرات شهید علی ایرانمش تنها مدیر کل شهید آموزش و پرورش ایران اسلامی و امام جمعه موقت کرمان را داشتیم و همچنین زنگ نماز با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان و مهمان ویژه امروز حجت‌الاسلام و المسلمین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نواخته شد.

وی با اشاره به پخش مستقیم نماز جماعت مدرسه دخترانه ثارالله از صدا و سیما استان و شبکه خبر، افزود: جا دارد از همه برنامه‌ریزان تشکر و قدردانی کنم ، سعی ما بر این بوده است که در اول مهرماه کلاس های درس دایر باشد و مدارس باز باشند و مدرسه ای بدون معلم نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: همه شهرستان ها و مناطق و نواحی چندین مرتبه وضعیت مدارس را ارزیابی کردند و بررسی‌ها نشان می‌دهد مشکل و موردی نداریم.

وی افزود: از چند طریق نیروی انسانی لازم را تامین کرده ایم؛ از جمله جذب معلمان ماده ۲۸ و همچنین استفاده از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، در مدارس غیردولتی هم فقط یک مدیر اختصاص داده‌ایم و همچنین نیروهایی به صورت حق‌التدریس شاغل و آزاد داریم که می‌توان گفت مشکلی در سراسر استان نداریم.

حجم فایل ویدیویی : ۴۵.۵۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۰۹ دانلود فایل
خبرنگار : سجاد بدخشان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار